Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 16, 2010

härlig dag!

Solen skiner! balkongdörren på vid gavel! Katter som busar! Mys!

Idag blir det en tur till jobbet. Lön ska få skriva på lite papper om inkomst.
Sedan blir det en tur ner i omklädningsrumemt där jag ska rensa ur mina skåp hade jag tänkt! :) Vill ju inte komma tillbaka till skåp som luktar mögel sen! bläää! ¨
Nä hellre ngt som luktar gött!

Sedan blir det hem och ringa Soc! Så man har det gjort. Kanske jag kan få en tid till att träffa soc tanten med. :)
Hoppas på det!

Sedan vet jag inte vad jag ska hitta på! Kanske ta mig en lite promenad! Om någon är sugen på att gå en sväng får ni gärna höra av er på min mobil! :)

På lördag är det fest här! Om det är ngn som inte fått sms om det så kan ni väl höra av er till mig! Om ni känner att ni borde vara här då! :) KRAM på er!

Nu ut i solen!

Inga kommentarer: