Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 04, 2010

usch...

Nu på kvällen fick jag en känsla som påminner precis om mensvärk... Skitjobbigt och ont gör det...
Så fort jag reser på mig och ska ta mig för att göra ngt kommer det. Sitter jag ner så är det mkt bättre....

Lika bra att ta sig mot sängen istället... blir nog så faktiskt..

Sja upp 04.45. Ser inte fram emot det. Men Tvungen är man! Hoppas att jag får svar från FK ang havandeskapspenningen så att jag kan få lite ro i kroppen...

Så jag VET att jag bara har 7 skift kvar... Vill ha det på papper att jag får vara hemma! Håller tummarna för att det kommer imorgon. Annars blir det att ligga på Försäkringskassan på måndag. Åker nog hellre upp till dom än ringer faktiskt...

Nåja. sängen var det! Natti på er alla!

Inga kommentarer: