Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 07, 2010

Groteskt JÄVLA trött

Seriöst! Nu har vi jobbat 58h den här veckan! Då har vi ytterligare 4:a skift! DVS 34h till! INNAN vi får ledigt!

Jag fattar inte hur jag ska orka det just nu!

Kl är 23.00. Jag har alltså varit uppe sedan 05. Jobbat 12h. Sedan suttit här hemma.
Försökt sova några timmar, eftersom vi ska jobba natt imorgon kväll!
Men det sket sig! Har klåda på benen så kan inte riktigt komma till ro.

IT SUCKS! Hade varit skönt att få sova när jag kom hem. men ICKE! Nu får jag sitta här och försöka hålla mig vaken i flera timmar för att kunna få en BRA omställning!

hur man nu kan få deet av att gå från förmiddagsskift till nattskift...

Nåja... Det KOMMER att gå iaf! Får försöka sova bort hela dagen imorgon så att man är piss på natten! (riiight)

Hoppas på att få svar om havandeskapspenningen imorgon. Vore sååå skönt att få veta att jag slipper gå tillbaka till jobbet efter sista nattskiftet nu på torsdag kväll.

Nåja, annars blir det åka o trakassera Försäkringskassan!

Oh well.. Blir att lägga mig i sängen o läsa nu. Får hoppas på att det piggar upp mig lite. :)

Natti på er alla!

BTW.... Förlåt för mina upprepningar.... Minns inte det jag skrivit nuförtiden ;)

Inga kommentarer: