Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 27, 2010

En lugn och skön Lördag

Blev väckt av mina små kissar som kom o gosade på mig.... Eller ja, dom La sig på mig! BÅDA TVÅ. hehe. Tur att jag låg lite på sidan så dom inte la sig på magen, det hade varit jobbigt. ;P

Blev att sitta i soffan och läsa lite sedan en sväng vid datorn en liten stund.

Blev helt plötsligt resesällskap åt A som ville över till Avesta! Jag erböjd mig faktiskt!
Det var skönt att komma ut en sväng! Kika rnt på lite affärer och sen en fika på Corner. En Submarine med ost och skinka. MUMS! Massa sallad o gurka i den med!

Var hemma strax efter 15. Då blev det att sätta sig i soffan igen och läsa.

Sedan dess har jag inte gjort mkt mer än just det. Förutom suttit lite vid datorn med.
Lagat mat har jag såklart gjort, så nu är jag mätt o belåten igen!


Morgondagen blir nog ungefär lika händelseLÖS.
Tv, bok, dator. Förmodligen en sväng till gymmet om jag känner mig manad. :)

Vad har ni haft för er i helgen?

Inga kommentarer: