Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 24, 2010

14v kvar

shit vad fort tiden har gått hitills...
Fatta att jag har haft lilla Bäbisen i magen min i 26v nu...
Mitt lilla hjärta <3

Jag kör ff på själv.
Känns helt oki. Med undantag från vissa dagar när man känner sig extremt ensam.
Men det är ju inte så konstigt. Känslor varierar ju från dag till dag. :)

Var hos barnmorskan förra onsdagen. Mätte magen för första gången (symfys-fundus mått). 23cm precis på kurvan! Alla värden var precis som dom skulle också!

Ida följde med mig och hon fick höra lill fisens hjärtljud. :P

Finns inte så mkt mer att skriva eg. Allt rullar på i normal takt.
Det händer inget utöver det vanliga, förutom framsteg inne i magen!

Nu blir det lite thé och macka. Som sällskap har jag en Raymond E Feist bok! NICE!

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: