Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 18, 2010

Fortsättning på dagen

Besiktningen gick GALANT! Inte minsta lilla felet! Jätte skönt!
Efter det blev det vallonen och Toast med pappa.

Min snälla pappa hjälpte mig med att slänga flaskor och panta burkar idag. Sedan tog vi itu med allt mitt skräp som skulle till tippen!
Shit vad smidigt det går när man är två! Hade aldrig orkat allt själv!

Tack snällaste pappsen!

När jag lämnat av pappa hemma blev det en tur hem. Intag av mat behövdes då den där toasten inte mättar i 4h! Sedan åkte jag o slet upp GitZ, handlade lite gott till kvällen, slog igång en film som heter Brothers! Den var riktigt bra! Att rekommendera!
Den var väldigt stark!

Vi hann även med att kommentera lite serier som gick på tv. haha
"Halv 8 hos mig" eller vad den heter. Skapligt underhållande ibland. ;P

Nu har GitZ gått hem. Jag är HELT klar med tvättstugan! SKÖNT!

Imorgon blir det att städa av här hemma! Dammigt som satan efter allt skräp har legat som skulle till tippen!
Storstädning av badrum och sovrum med! Ska bli skönt att få det riktigt fint! :)
Dessutom är ju mina stora garderober utrensade nu! Så nu kanske jag kan få in lite kartonger i dom! (sorterade kartonger!)

Hoppas alla har haft en bra dag! Nu blir det vatten och soffa innan jag ska lägga mig och tryna! KRAM på er!

Inga kommentarer: