Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 04, 2010

Ledig Torsdag

Och det är sååå sköööönt!
Men jag har en tendens att bli uttråkad.

Var iaf ner på byn o köpte hem lite frukost som jag har mumsat i mig.
JÄTTE fint väder här i Fagersta! Blir nog att ta mig ut en sväng till snart!

Lill Fisen har inte gjort så mkt väsen av sig dom senaste dagarna. Men det kommer väl mer allteftersom "han" växer. :)

Sitter o kikar på Bröllopsfotografen nu. När den är slut så ska jag ta mig ut igen som sagt. Försöka njuta lite av vädret!

Imorgon fortsätter helvetes veckan med 7skift i sträck! Bläää... hehe :)

Nåja, åter till soffan o se klart på filmen!

Ha en underbar dag alla! :)

Inga kommentarer: