Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 12, 2010

ledig ledig ledig

deluxe!! Massa ledig! Tills nästa sommar! NICE. :)


Den här helgen ser ut att bli den mest händelselösa på en mkt lång tid.
Har INGET planerat. Om jag hade råd skulle jag åka iväg och hälsa på ngn.
Det hade varit Mucho nice! Men som läget är nu får jag finna mig i att sitta här i Fagersta och ruttna över helgen. :)

Om någon känner för att hitta på ngt är d bara o höra av sig.
Börjar dock bli lite förkyld så vill ni inte bli smittade håller ni er undan. ;)

nu ska jag nog ta itu o rensa i en garderob så jag kan stänga in min nya fina vagn där ett tag. :)

Ha en bra helg alla.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men du, hur blir det egentligen? Alltså med föräldradagar? Om han nu väljer att inte vara en del av barnets liv måste väl dagarna skrivas över på dig? Eller går de bara upp i rök? Eller kan han ta ut dem utan att ha hand om barnet?
För om de skrivs över på dig kan du ju vara hemma helt i ett år och sen deltid ganska länge, tänkte jag.

Erika sa...

Näe, han kan inte ta ut dom utan o vara hemma med barnet. någon måtta får det vara. Dagarna kommer skrivas över på mig om jag får vårdnaden om barnet.

Katja sa...

Du har automatiskt vårdnaden om barnet. För att han ska få delad direkt måste ni båda skriva under ett papper. Har för mig att det var så i alla fall :).


underbart att vara ledig nu kan jag tro! Njut nu och ta hand om dig o magen :).

Erika sa...

Katja: Ja vi får se vad Soc tanten säger. Ska iaf dit den 19:e.

Jätte skönt o va ledig faktiskt. :) Nu kan jag stöka runt i min egen takt. :P *KRAM*

Ta hand om er!