Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 23, 2010

blir så TRÖTT

Att vissa inte fattar att bara för att mamman har ensam vårdnad så betyder det inte att pappan inte har umgängesrätt!

Ditt jä**a klapp trä! Tror du verkligen att han inte ska få träffa sina barn? Och att DU kan förvägra farmodern att träffa barnen under tiden dom är i pappans vård?! Du måste ju vara bra blåst alltså! Seriöst! Tänkt lite längre än näsan räcker för en gångs skull!

Som du och din familj beter er så kan man ju tro att ni går på dagis ff!

Usch vad trött jag blir!

Jag försvarar inte hans sätt att bete sig mot er. Det har jag ALDRIG gjort. Men ni kan faktiskt "försöka" bete er som vuxna människor ni med. Att straffa andra som är oskyldiga till saker bara för att det får er att må bättre? skamligt!

Tycker synd om stackars farmodern som ALLTID får ta skit av er...

Inga kommentarer: