Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 28, 2010

trött och less

på tillvaron...
Trist att sitta själv nästa hela dagarna och kvällarna.

Visst jag försöker träffa folk o så. Umgås.

Men det är inte riktigt det jag är ute efter...

Sen är jag trött på tomma ord hela tiden.
Är det inte lättare att bara hålla käften tills man menar det man säger?

Jag har sagt det gång på gång... Håll käften stängd innan du säger saker som du inte kan stå för!
Jag är så trött på dig. Håll dig borta om du ska hålla på sådär.
Det har ajg också sagt till dig flera ggr...

Men nejdå... Du gör allt för att DU ska få känna dig så bra. (trots att du inte gör det du säger att du ska göra)
Sedan skiter du i hur det känns för en annan när allt som du säger bara är skitsnack.

Det kommer säkert komma massa bortförklaringar och ursäkter nu... kontentan i det hela kommer vara att -du minsann inte har gjort ngt fel och du skulle aldrig ljuga- bla bla bla....

nej, kommer det massa bortförklaringar som är så dåliga att man nästan skäms när man hör dom, då blir det att kapa helt...

Än så länge har jag inte gjort det.... Dum som man är.

Inga kommentarer: