Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 11, 2010

Jobbigt beslut

Vet inte hur jag ska göra med katterna....
Dom är ju vana att få vara med överallt....

När jag får hem säng och vagn till min lilla knodd kan det ju inte vara så nå mer...

Vill verkligen inte ge bort dom. Men känns som att jag måste....
Mina små älsklingar... :õ(

usch..... hade en bra dag... Tills nu... skitjobbigt...


Det hade varit så mkt lättare om jag inte var ensam....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch vad jobbigt att behöva möta den tanken.. :/ Hoppas att du inte behöver ge dem till någon du inte känner eller så... Krisar det sig kan jag pröva att ta dem (om the queen of the house går med på det). Hoppas dock att du inte behöver ge bort dem alls.

/KRAM ZwirrE

Erika sa...

Ja jätte jobbigt faktiskt. :(
Jag tänker iaf försöka ha dom kvar. Men blir det ohållbart måste jag ju ge bort dom. Eller fixa ngn som kan ta dom för ett tag framöver.
Aaaw söt du är. :) *kramas*

Jag tänker INTE splittra på dom iaf. Dom är så pass fästa vid varandra att det vore fruktansvärt elakt!

Anonym sa...

Nej, självklart ska du inte behöva splittra på ett par som är vana vid varandra. Nu håller jag tummarna för att det går så bra att du kan ha dina snissar kvar :)

Kram Z