Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

mars 10, 2010

*yaaawn*

Igår blev det inte mkt gjort. Gick upp, åt frukost, väntade på GitZ, vi åt våfflor o tittade på film! Mys!

Kände tydligaste sparken ever från utsidan igår. häftigt. :)
GitZ fick ta del av den upplevelsen. Jag msåte ha sett lagom förvånad ut! :P


Natten på jobbet däremot var riktigt jobbig... :(
Allt gick bra fram till 01 då jag självklart skall vara framme o rätta till en stång.
Stången ligger fel på lastbäreren så den ramlar ner... Touchar magen min innan den landar på golvet... (Dessa stänger är alltså 4,9m och väger 31kg).
Är öm på magen idag, där den slog i. Inga blåmärken som tur är.
Men jag tycker att bäbis kan vakna till liv nu så jag slipper oroa mig.

Jag gick hem vid 2 tiden. Har nog aldrig blivit så rädd och oroad över huvudtaget förut. Breakdown kan man säga!
Blir iaf hemma inatt. Orkar inte gå på jobbet och oroa mig.

Kommer dock gå ut sista skiftet imorgon kväll! Så jag får säga hejdå till mina kära kollegor! Kommer sakna dom som faaaan!

Nu blir det soffa iaf... Vet inte vad som skall göras förutom att ligga o läsa idag...

kram på er

4 kommentarer:

Linda sa...

Du kan alltid ringa barnmorskan. Säga att du inte känt något, då kan de kolla hjärtljuden, eventuellt ge dig ett ultraljud om de också blir oroliga. KRAM.

Erika sa...

Ja jag tänker ringa henne imorgon. Men tror det e lugnt. Hoppas iaf... :)
*kramas*

Louise sa...

Hej vännen! Ja ring och hör om du kan komma dit. Mest för din egen skull så du slipper gå runt och oroa dig kanske, men ändå. =)

Så det blir sista skiftet för dig nu, vad skönt! *kramar*

Erika sa...

Jag var dit nyss och allt lät så bra så. :)