Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 28, 2010

Nu kör jag på själv.

Två ggr denna veckan har jag väntat på besök som uteblivit!
Nu tänker jag inte vänta nå mer. Jag har väntat nog. Hur många fler dagar per vecka ska jag behöva slösa bort i enbart väntan? INTE EN ENDA TILL!

Jag kör själv. Det här var din sista chans...

----------

Nu snart dags o äta lite. Börjar bli hungrig som en VARG. :)
Hoppas att alla har en bra dag!

Kram på er!

2 kommentarer:

Louise sa...

Fy fan jävla *biiip* (insert passande skällsord här)! Jag blir så arg! Bara att höra av dig om du vill skrika av dig lite. *kramar*

Erika sa...

Tack söta gumman! Prata kanske behövs, men skrika blir d nog inge av. Det var precis det här jag hade förväntat mig! Jag blev inte direkt förvånad, blev du? ;)

Näh. Jag är snarare tacksam över hur han har betett sig nu. Det har gjort det så mkt lättare för mig att glömma honom på det känslomässiga/personliga planet.

Nu är jag bara (lite) ledsen för bäbis skull.