Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 07, 2010

så är det

snart har jag gått halvvägs i graviditeten. bara 9dagar kvar tills dess!

Inte så långt kvar! ska fixa papper för ansökan om havandeskapspenning i veckan tänkte jag. Har ju ingen skrivare med bläck i så jag tar mig en tur upp till FK o fixar det. När jag ändå är där ska jag höra mig för om föräldrapennning och annat som kan vara viktigt att veta innan bäbis funderar på att kika ut.

Måste få mitt moderskaps intyg innan jag kan skicka in havandeskapsansökan iaf. Så det blir nog på gränsen till hur sent jag kan skicka in dom.

Ska ta kontakt med Soc snart också tänkte jag. Har lite att prata om med dom också.

Har fortfarande en riktigt Trååååkigt dag.
Ska väl försöka hinka lite vatten nu. Kanske lägga mig i sängen och läsa lite!

Eller helt enkelt ta mig ut på en kortis promenad. Så jag får lite luft bara.
Har inte varit utanför dörren idag! (ska kolla vädret först så det inte är ISKALLT!)

Hoppas alla har en bra dag!

Inga kommentarer: