Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 15, 2010

jag förstår inte hur du har tänkt dig det här....

Finns inte mkt mer än så att skriva.

I just don't get It....

Åter till annat.

Första passet på drygveckan avklarat nu är det bara 6 more to go!
3FM 3Nätter! Ser fram emot ledigheten även om den är Vääääldigt avlägsen än så länge.
Slut i ryggen efter första skiftet. Men jag är ju inte direkt förvånad över att det är min rygg som strular nu under graviditeten. Det hade jag ju nästan förväntat mig, med tanke på hur fukked up den varit innan också.

Nåja, nu är det dags för sängen iaf. Jag är riktigt groteskt trött så jag hoppas att jag kan somna fort och sova LÄNGE utan avbrott. :) (dock senast till 04.45 ;)

Ta hand om er sötnosar. *kramas*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har inte skrivit nått här på länge... men tänkte bara säga lycka till med allt =)

Erika sa...

Anonym: Vem är du? Tack så mkt. :)
Mkt strul men får försöka lösa det. ;P