Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 14, 2010

Funderingar

Runt Födseln.

Jag ska prata med min barnmorska så att hon kanske kan hjälpa mig så jag får klämma ut den lille uppe i Falun.

Jag vill ju ha med mig ngn jag litar på till 100%, som jag kan vara avslappnad med, inne på förlossningen. Min mor vet att hon inte har så mkt annat val än att följa med mig alltså. :)

Även om det inte går att bara byta Landsting sådär så finns det inte så mkt dom kan göra om jag befinner mig hos mamma. Vilket jag har funderingar på att göra den sista tiden innan beräknade datumet.

Får se hur det funkar med mina katter bara. Måste ju ha någon som kan passa dom medan jag är borta isf... Dom små liven! Får se hur det blir. Jag vill inte att dom ska bli ensamma för länge heller... Då får jag väl tvinga ner min mamma istället...

Kan inte mamma vara med så finns det inte direkt ngn annan jag vill ha med mig in.
Eller snarare så att det finns någon som jag skulle kunna ha med för egen del, men definitivt inte för hennes egen skull. :) *hehe*

Nåja, det är iaf 20v+ tills dess, om allt går som det ska. :)

Nu ska jag sätta mig i soffan och titta klart på Hard Candy, den är bra men lite seg. Inget man ska titta på när tröttheten är ett faktum. :)

Tittade på Juno tidigare idag. Den var jätte bra. Men jag skulle aldrig kunna adoptera bort min bäbuzz. Fast jag förstår hennes val med tanke på hennes ålder...

Nåja, nu sluta böla över en film.. :P

Imorgon fortsätter drygveckan med 7 st skift. Vi jobbar 4 förmiddagar sedan har vi en lååång 3skifts natthelg framför oss! men måndag morgo då är jag banne mig långledig igen! SKÖNT!

Nu får ni ha det så bra allihopa!

*lots of love* :)

Inga kommentarer: