Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 08, 2010

jaa... så less...

Jag skriver inte allt jag känner att jag skulle vilja skriva här...

Finns en anledning till det...

Men om jag ändå ska få skit för det så kanske jag ska börja skriva mer öppet om vad jag eg tycker?

Less på att folk inte kan stå för det dom gjort...
Om någon behandlar mina nära eller mig illa så tänker jag inte hålla käften.
Det finns ingen anledning till det.

Vissa vill lösa saker i det tysta. FINE. Men JAG löser mina problem på mina sätt...
Gillar ni inte det? Nä, synd för er!

Det här är MIN blogg. Finns ingen anledning för er att läsa om det inte passar sig.

Eller så tar ni kontakt med mig och talar om vad ni anser vara oppassande så att man får en chans att diskutera det!

tack för mig... vattenflaska och sängen nu.

Hormonkossa? JA, kanske det. Men så kommer det vara ett BRA tag framöver!

2 kommentarer:

Ida sa...

Gnällkärringar/gubbar kommer det alltid att finnas, tyvärr! Men som du säger, du får skriva vad du vill. Är inte direkt så att du skriver ut namn o annat heller, så vad ska de klaga på? Inte ditt problem att folk känner sig träffade.

*kraaaam*

Erika sa...

*kramas*

Om inte annat så är jag väl ingen tankeläsare. Folk får väl höra av sig om det är så att dom tar illa upp..