Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 13, 2010

Film och Settlers

Dvs mysdag ute i vad hos Ida och Emil som vanligt.

Vi såg Cirque du freak som var helt oki. Ingen riktig topp film.
Men typ slötittar film! :)

Vi åt lite mat, lite annat göttoch spelade Settlers! Det är alltid roligt!

Blev inte lika sent som det brukar kunna bli. Emil skulle upp tidigt o jobba, stackarn! :)

Jag tänkte försöka lägga mig relativt tidigt ikväll. Är skapligt seg nu.


Väntar ff på den där förklaringen. Fast nu har jag inte hört NGT ALLS på 2 dagar istället. haha ;)
Men kom inte och yttra er om något om ni inte kan stå för det!


Nåja, längtar ff till torsdag och Barnmorskan! Hoppas hoppas HOPPAS ff att jag får höra hjärtslag! :)

Nu gosa med kissarna som härjar runt här. Om dom har ork att lugna ner sig ett hekto! :)

Inga kommentarer: