Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 25, 2010

Laddar

Inför en tripp till Vås om 1½ timme.
Lite Mat, Bio och trevligt umgänge står på schemat.

Imorgon blir det kanske en fika under dagen. Mot kvällen kommer Jo** hit en stund! Det ska bli Roligt! Inte SÅ ofta han är hemma i stan! Får se om hans kompis Ji*** kommer till stan imorgon också. Isf kanske han hakar på! Det vore nice! I LIKE them both! :)

På lördag blir det lugnt under dagen tror jag. Städning på Schemat. Mot kvällen blir det att fixa till sig och sedan gasa iväg på 30års fest! Angelika fyller år Grattis! :)

På söndag får vi se om jag får besök. Det lär ju visa sig...

Sedan är helgen över... PÅ måndag börjar jag dryg vecka med 3st EM...

Näh. dags att klä på sig lite!

Take care!

Inga kommentarer: