Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 22, 2010

Långledig!!

Tills nästa måndag kl 14! Skönt! Men då börjar den RIKTIGA helvetes perioden! 3st EM, Sedan 3st FM (varav 2st 12h lördag o söndag) efter det 4 nätter!

Men vet ni vad! om jag har tur så går min ansökan om havandeskapspenning igenom... Så då behöver jag inte jobba på 1½ år efter den 12:e Mars!!! JIPPIE! :)

Blir förmodligen sista konserten för i år med!

30seconds to Mars den 10:de (tror det är rätt datum). :P

Nåja, veckan består av vila, umgänge, stdäning, bio och 30årsfest! Ska bli roligt!
Ser fram emot allt som tuusan.

Kanske dags att ta en bild på magen med har jag hört... tar emot lite. Men lär väl ställa upp för flikkorna som ber om det... kanske xD
Får se om jag låter Ida agera fotograf vid tillfälle... :)

Nu blir det nog lite mat för magen sedan lägga sig...

Natti på er! :)

2 kommentarer: