Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 01, 2010

UL

Precis, ultraljud på onsdag.... skulle fått besked senast kl 17 idag så jag fick veta om den skulle med eller ej...

Men inte ett ljud, så det blir förmodligen Ida som följer med....

Tycker att om man har vetat om något i nästan två månader, har man ha haft gott om tid på sig att fixa ledigt....
Alla prioriterar olika...

Jag har iaf tagit ledigt natten till onsdag. Får hoppas att jag kan somna i god tid på tisdag kvällen bara!

Har precis skickat meddelande till söta Hanna. Får se om hon är hemma på onsdag. Då får det bli en tur till henne efter UL.

Nu ska jag ut och påbörja mitt första 5-skifts pass! blir bara 3 skift denna vecka sedan ledig i 6 dagar. DET ska bli SKÖNT...

off to work *kram*



**Update**
4h senare hör man av sig... Som vanligt är det tydligen min mobil det är fel på för jag gick ju inte att nå...

Inga kommentarer: