Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 19, 2010

Hjärtljud

Fick lyssna på bäbis idag. Det var helt otroligt mysigt.
Blev såklart lite våt i ögat. Men Mys MYS MYYS! :)

Vill hålla i min lilla bäbuzz NU! (om den hade varit klar dvs) :P

Trodde *** skulle dyka upp o följa med eftersom *** hörde av sig om det igår...
Men icke. Nu fick jag sitta där själv...

Istället för att plocka med mig Ida..... Tack för den televerket!

Nåja, det var en upplevelse iaf. Fortsättningsvis plockar jag med mig henne till Barnmorskan om jag behöver stöd.

5 kommentarer:

Ida sa...

I'll be there! :)

Erika sa...

Låter bra det darling. :)

anneli sa...

Hej söta goa erika. Nu börjar jag följa din blogg om det är ok för dg :)
Tack så mycket för din kommentar i min blogg. Blir jätte glad, även om jag inte fiskade efter kommentarer så uppskattades det väldigt !!

Stor kram och lycka till med allt :)

Louise sa...

Hej vännen!

Fan vikken crap att "folk" inte håller vad dom lovar.. Men såklart underbart ändå att få höra lilla bebben där inne! :D

Jag var till MCV själv varje gång när jag var med Salma, men jag hade ändå någon som stöttade mig "mentalt" om du förstår vad jag menar...
We are here 4 U darlin. =)


*massa kramar* O hoppas vi ses snart!

Erika sa...

Ja det är trist. Då kan man ju åtminstone höra av sig m att man inte tänker dyka upp.

Jo jag förstår hur du menar. Var inte så lätt att bara dra från Egypten o hit. ;)

Löw you Darling! Puss o kram!