Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 11, 2010

hmpf

är gristrött men kan inte sova.
Min rygg vill inte leka med mig. Jag tänkte klämma i mig en alvedon snart och sedan lägga mig igen. Får hoppas att det släpper.

Annars blir det att ringa barnmorksan när hon har telefontid och rådfråga henne lite.

Har haft en riktig slappodag. Det har varit skönt som tusan.
Men imorgon/idag börjas det jobba igen. 2 eftermiddags skift, imorgon och på fredag, sedan ledig helg! Nästa vecka är det 4förmiddagar from måndag, sedan går jag på 3nätter from fredag kväll. sedan har jag en liten långledighet igen. Jag hoppas att nästa vecka går fort som tusan!

Nåja, försöka få lite sömn igen.

natti på er.

Inga kommentarer: