Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 17, 2010

Trist....

Att nästan jämt behöva ha negativa inlägg....

Har ett breakdown nu, så jag ska gå o trycka ner huvudet i kudden....



BTW ngn som har lust o renovera ett rum åt mig asap, så jag kan slänga ut lägenhets helvetet på blocket?


Måste bli av med den så fort som möjligt känns det som.
Så jag kan lägga lite pengar på min lilla Fis ist.


Suger get pung. Vill inte att ngn annan ska ha min lägenhet....


MIN!

2 kommentarer:

Louise sa...

Jag hjälper till o renoverar om du vill! Men inga lösningsmedel ;)

Erika sa...

Hehe, det ska vi nog kunna ordna! ;)