Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 06, 2010

Åter till onsdagen

Jag la mig i tid kvällen före så att jag skulle få sova ut.
somnade strax efter 23 alltså.... Vaknade 02.30.... Jo JÄVLAR vad jag fick sova ut..
Låg vaken till 7tiden då jag somnade om en timme.
Kl 8 var det bara att kliva upp och göra sig i ordning!

Vid 9.15 dök Mr T upp. Vi satte oss i bilen och gasade mot Vås!
Det gick rätt så fort och smidigt att ta oss till sjukhuset. Inte för mkt trafik.
Plus att snöstormen inte hade hunnit in ännu! :)

Det kände så skumt att få SE att det ligger en liten där inne. Overkligt, skrämmande, häftigt, förväntansfullt! Jag vill känna sparkar NU! (Hoppas bara att jag inte behöver få så smärtsamma sådana! :)
Mr T tyckte väl ungefär detsamma. Han höll med om det jag sa iaf! ;)

Vill gärna åka på ultraljud varje dag. hehe
MEn jag får väl nöja mig med denna enstaka gång!

BTW Så har budgivningen börjat! haha eller iaf gissningarna om könet!
det är några som gett mig små lappar som jag inte får öppna förrän han är ute! :)

Jag nöjer mig så länge det är en bäbis o inte en Alien. *blänger på Emil o Gitz* ;)

Min mor såg UL bilden igår... skrämde upp mig gjorde hon med! Hon sa att hon såg TVÅ på bilden! Det ska hon allt få försöka bevisa! Taskigt! haha :)


Veckans jobb då? Jodu. Det har väl gått rätt så bra. Men är helt slut nu faktiskt. Trots att det bara blev 3 skift för mig (ist för 4).

Nu är jag ledig till torsdag och det känns rätt så JÄVLA härligt! :P

Ikväll, lördag, blir det skräckfilm, spel och mys ute i Vad. Ska bli skönt o slappa bara. hoppas det inte blir så sent inatt bara. Tror inte att jag kommer orka lika länge som sist. då åkte vi hem vid 1 tiden. :P

Nåja, nu är de tfrukost som hägrar. börjar känna mig illamående så lika bra att motverka det DIREKT!

Trevlig helg på er! :)

Inga kommentarer: