Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 10, 2010

Bra att ha saker

tills bebis kommer. Det har jag införskaffat idag. Babysitter, "stolar" för olika ändamål (minns inte vad dom heter. hehe) och en Hoppgunga. Tack sötaste Paulina!

Fick även möjlighet att införskaffa mig VÄLBEHÖVLIGA mamma byxor då mina vanliga börjar spänna på lite fel ställen. Tänka sig att dessa faktiskt satt riktigt BRA i benen och över rumpa! *jippie* :)

Nu sitter jag och väntar på att ugnen ska bli varm. Ikväll blir det varma mackor och Thé. Ska bli mums! *längtar efter mat* :P

Nästa torsdag ska jag till Barnmorskan. Undrar om jag får höra hjärtslag då?! Det skulle vara så häftigt! *längta iaf*

Ang igår så misstänker jag själv att det förmodligen var ngn liten njursten el ngt som passerade... Eftersom jag inte har ont alls idag. Ingen sveda och ingen värk i ryggen... Däremot är jag bara HELT SLUT!

Tack alla som brydde sig och hörde av sig på både FB och sms! Löw you guys! <3

Inga kommentarer: