Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

februari 11, 2010

prima skinka!

i brist på bättre topic xD

Har jobbat första skiftet och näst sista för denna veckan. Skönt att vi smygstartar med 2 dagars jobb och sedan 2 dagar ledigt. :)

Har nu suttit och väntat på att få klarhet i vissa saker i 4:a dagar. Med löften om att få reda på vad det handlar om ca en gång om dagen (under dessa dagar).

Men jag förvånas inte av att jag inte fått reda på det.
Har ju redan ställt in mig på att förklaringen kommer att utebli.

Men men...

Imorgon är det bara att jobba. Sedan hem och sova tidigt.
Jag ska nämligen upp RELATIVT tidigt på lördag och bege mig ut till Ida. :)
Blir väl lite film, thé och Spel. Som vanligt. :) Skönt att bara slappa med.

Nu är det dags för sängen. Sova till tusen! iaf till 9-10 ;P
Natti på er.

Inga kommentarer: