Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 24, 2010

shiiit

Tvivlar på att ngn ställer upp på bild om man inte vill vara med säger jag bara....

vet inte vad jag ska säga.... skrattretande...



kasta inte sten i glashus... som man bäddar får man ligga. (den man ligger med får bädda ;)


vad finns det mer för bra ordspråk?

3 kommentarer:

MomPop sa...

*djup suck* :'(

Erika sa...

vad förväntar du dig? att jag bara ska blunda för allt du har sagt om mig?

Anonym sa...

Några fler ordspråk:

Lampan lyser men det är ingen hemma.

Hon är inte den skarpaste kniven i lådan.

Hamsterhjulet snurrar men det är ingen hamster i.

Tomma tunnor skramlar mest.