Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 05, 2010

Förvärkar?

Det hade jag nog minsann inatt/imorse... Satt ute på balkongen e bra stund med täcke och benen i högläge. Drog i mig två alvedon i väntan på att det skulle lägga sig.

Efter det kunde jag sova iaf 3h i sängen...

Nu är jag fortfarande så trött så jag mår illa. Men varje gång jag lägger mig ner känns det som jag ska spy... VET att jag kan sova bara jag får ligga ner. Men vad ska man göra när det inte går? Sitta på balkongen hela dagen o sova? Jag kan lova er att det är inte riktigt lika bekvämt som det låter, även om det inte är helt obekvämt heller. Jag har nyss suttit där ute 1 timme IGEN i väntan på att ta en halsbränne tablett.

Nåja, får väl ge det ett försök att ligga ner igen. kl 13.40 ska jag bege mig till distriktssköterskan för den obligatoriska vecko blodtryckskollen. Och kolla Proteinerna i Urinen. Kan jag inte få åka in o föda den här lilla bebisen nu istället? Det börjar ta ut sin rätt nu kan jag tala om..


Nåja, nu är det färdig gnällt för den här gången!
Testa ryggläge en sista gång. Funkar inte det får jag väl gå in på toa och tvinga mig att spy ur mig eller ngt... Då kanske jag kan få sova sen.

Ha det så bra alla!

1 kommentar:

Agge sa...

Känt något mer? Jag vet hur jobbigt det är i värmen med stor mage och svullna fötter......21 år sedan nu. Kanonhet juli då också....Tänk vad tiden går. Jag tänker på dig och lider med dig. Men snart så......Kram