Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 25, 2010

just ja!

Lite roliga saker har faktiskt också hänt!

Jag vägde mig hos Ida o Emil idag! 16kg har jag tappat!

Fatta!!! 16kg på 2 veckor!!!! Nu har jag "bara" 6kg kvar till den vikten jag började på. :) Känns rätt så skönt! Det innebär ju att nästan all vätska som jag hade i kroppen är borta! ^^ mina vrister o anklar är så smala som dom var innan, samt att man numera kan se fotknölarna igen! HÄRLIGA TIDER!!!!

Nu är det dags för sängen. Lill killen har sovit en timme redan, så har jag tur kanske jag får sova 2h innan han vaknar igen!

Natti på er. :)

1 kommentar:

Maria sa...

Härligt med vikten :) Själv gör jag mitt bästa för att undvika alla vågar ett tag till ;)