Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 04, 2010

Bebissäng och bebiskläder

EN lite närmare titt på sängkläderna i barnsängen... Och Pedrup får vara med på ett hörn.

För er som inte VET så är Pedrup den bruna lilla Nallen. :)




Dessa kläder fick jag av Tanterna i trappuppgången på sturevägen.
För er som inte vet DET, så var det därifrån jag flyttade nu i juni.
Dom är så goa och snälla dom två. Den ena av dom har bara bott där sedan i vintras, men ändå har vi fattat tycke för varandra. :)


Visst att dom är riktiga skvaller tanter. Men dom har härtat på rätt ställe!
Dom ville så gärna ge Lill*n något litet så dom köpte varsitt set med kläder.
Jag tackar och tar emot så mkt! :)

Jag kommer nog att sakna dom två lite. Jag får försöka hälsa på dom någon gång då och då! :)

Inga kommentarer: