Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 19, 2010

En tur på byn!

Jag och mammsen tog oss en tur ner på byn. Anton sov HELA tiden. Duktig kille!
Vi kom hem, matade lillen och gosade lite med honom. Han har fått sitta i en babysitter som mamma har här uppe. :)
Nu har han nyss ätit lite igen och somnat in. Jag ska passa på att lägga mig på mammsens säng och sova lite! sköööönt!

En liten bild på min lilla tomte när vi sitter i bilen på väg ner på byn!


Jag har MKT mer bilder på min bdb om det är ngn som vill se.
Ni måste dock bli vän med mig där eftersom jag försökt begränsa vissa från att se mina bilder.

Vill ni inte blir medlemmar i bdb så skicka ett mail till mig (dragon17@hotmail.com) så får ni ett gästlösen.
(som jag hoppas att ni behåller för er själva!)

Nu vila som sagt! KRAM på er.

Inga kommentarer: