Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 19, 2010

Fortfarande i Rättvik

Jag har det bra här uppe hos Mammsen min. Det är så skönt att få lite avlastning nu när hormonerna spelar kokko med mig!

Jag har börjat fundera på om man ska ta kvällspromenader med lilla grisen...
Han har alltid en period på kvällen när han blir SÅÅ ledsen. Magknip blandat med övertrötthet är ingen bra kombination.
Men så fort mamma min har bäddat in honom tätt i en filt och tar ut honom i friska luften så tystnar skriken. Då kan han bajsa o ha sig i lugn o ro. hehe :)

Igår fick han bada för andra gången! Det gick mkt bättre än när jag badade honom första gången på BB. Då tyckte han inte ALLS om vattnet! Nu verkade han tycka att det var skönt men läskigt. :) Jag bjuder på en liten bild från badet!


Nu i dagarna är det dags att ta bort mina staples i magen... Får se hur läskigt det kommer kännas. *rysa* Ser inte fram emot det! Hoppas bara på att jag kan få det gjort här i Rättvik. Annars måste vi åka hem i dagarna och det vill jag INTE.

Nu blir det snart en tur ner till byn. Ska bli skönt att få komma ut lite. :)

Återkommer senare!

4 kommentarer:

Agge sa...

Lill-snuttis <3

Erika sa...

<3 :)

Anonym sa...

Du det gör inget ont alls att ta staplesen. Man har rätt dåligt med känsel i såret då nerverna ju är i obalans, så det är ungefär som att du känner beröringen men mer är det inte. Inget att oroa sig för alltså. Jag har gjort detta två gånger och det känns läskigare innan än vad det gör när de tar bort dem.

Lugn du.

Erika sa...

Anonym: det känns lugnande. :P Hoppas att det blir så, med tanke på att det har varit lite irriterat där... :)