Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 04, 2010

lunch...

Jag trodde att det skulle bli en trevlig lunch nere hos morbror...

Men som vanligt börjar han o mormor tjata om det jävla invandrar snacket dom alltid dra igång....

Jag blir så trött.... Finns det verkligen INGET annat att prata om?! TREVLIGA samtalsämnen!

KAN man inte få ha en LUGN SKÖN OCH TREVLIG LUNCH för EN GÅNGS SKULL.

Utan deras jävla bitterhet! För fan ni säger att man inte bara kan sitta tyst o se på.

men vad fan GÖR NI för att ändra på saker och ting??


INGET!! Ni gör INTE ETT SKIT förutom att sitta och gnälla!


usch vad trött och ledsen jag blir..


inte en enda gång utan samma jävla gnällande....

nej... nu ska jag faktiskt lägga mig och vila en stund. Orkar inte med det här....

Inga kommentarer: