Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 28, 2010

Mizuki

Har blivit inbokad till veterinären på fredag......

mega ångest......

Min vackra lilla snisse skall tas bort.....

Känner mig SÅ ledsen bara jag tänker på det.....
Min älskade lilla griskisse......


Ingen som vill ha Simba? han är så otroligt snäll så det finns inte....

2 kommentarer:

Mia sa...

Usch vad jobbigt med kissemissarna! Hade vi inte haft Apan hade jag absolut kunnat tänka mig att ta hand om dem... =(

Erika sa...

Mia: ja det är jätte jobbigt faktiskt. Hon är min lilla skruttkatt ju....

NEj man kan ju inte ha hur mkt djur som helst. så är det ju. Men tack ändå. :)

Hon hade blivit en mäster råttfångar katt. ;)