Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 15, 2010

Äntligen!

Han är här!!!

Mitt lilla mirakel Anton!
Jag tänker inte göra någon långrandig updatering om själva processen, men efter mkt om och men kom han ut till slut genom kejsarsnitt!

En MKT välmående rund och god kille. 4155g och 53cm lång.

här kommer en bild på honom. :) <3


Igår var Antons Farmor, Farfar och Farbror här. Det var riktigt trevligt att träffa dom. Och mysigt att dom fick träffa Anton. Jag tror minsann det var en farmor som blev snuttesjuk. :)

Nu väntar vi på att han ska få träffa sin Faster! Och sin pappa såklart...

Dom tog med sig en bild på Antons pappa som nykläckt. Likheten är slående!
Här kommer den bilden. Jag fick tillåtelse av Farmodern att lägga ut den :)



Nu ska jag försöka njuta av min lilla snutt.
Jag har min mamma här några dagar, sedan följer jag med henne upp till Rättvik för ett tag. Ska bli skönt att få komma iväg lite. Samtidigt slippa vara helt själv...

Fattar ni vilken duktig kille jag har!? !Han sov 6h(!!!) inatt! Endast 5 dagar gammal! Fatta vilken lyx! Vi får se hur det går för honom fortsättningsvis. :)

Jag lyckades tom sova några timmar inatt. Trots avbrott då jag var tvungen o se om han lever. :P

Nu toalett besök sedan vänta på att fam läkarna ska ringa. HAr svullnat upp groteskt i min fot. Dom måste kika på det...

Hoppas att alla har det bra! kramkraaam på er!! :)

4 kommentarer:

Maria sa...

Jätte fin kille! :) Skönt att allt går bra, kram från oss!

Erika sa...

kramkraaam på er!! :)

Agge sa...

<3 jaa sååå fin kille. Hoppas det blir bra med foten din Erika. Hoppas du får sova inatt också. pappan åt bara nattmål 1:a veckan sedan sov han hela natten. Underbart!

Erika sa...

JA det hoppas jag med. Men jag tror inte det är ngn fara. får se vad röntgen säger idag. :)
Inatt blev det MKT mindre sömn. Han sov ju HELA dagen igår när vi var på sjukan.... PUST! så jag är slut som människa nu. Men vi får väl skylla oss själva som lät honom sova. ;) <3