Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 29, 2010

En rel lång natt

Snutten somnade till vid 23-24 tiden igår o sov till 3 faktiskt... men efter det låg han vaken några timmar... ville INTE sova.
Till slut fick han ligga bredvid mig i sängen, där han somnade till slut.
Det var riktigt mysigt då, eftersom åskan och regnet kom... Så vi kunde vaggas till sömns av det. :)

Jag har fått rensa näsan på stackarn flera ggr under gårdagskvällen och natten.
Tog en genomgång i morse med. Jag kan ju säga att det INTE va lite snor som kom ur den stackars lilla näsborren.
Han låter tyvärr lika täppt fortfarande trots rengöringen.

Måste verkligen ner och handla idag. Har behov av blöjor, toapapper och en nya pipett så jag kan rensa hans lilla näsa...
Snälla L köpte en på apoteket i västerås igår, men den var tyvärr trasig...
Jag tänker dock INTE åka till Vås för att byta en sak som kostar 30:-!

Näe minsann, dags att klä på sig och ta sig ut för handling!

KRAM på er.

2 kommentarer:

Mia sa...

Skönt att ni somnade till slut! Jack hade det också jobbigt med snor förut, det är bra att droppa lite koksalt eller bröstmjölk i näsborrarna, då "stelnar" snoret och det är lättare att få ut det för dem. Hoppas han snart blir bra! Kram

Erika sa...

JA jag har testat det. Funkar relativt bra. Men han har så mkt snor så det hjälper bara för en liten stund.... Nu har det iaf börja komma ut grönt skit så det är väl på bättringsväg iaf.