Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 21, 2010

hahah

Det är skrattretande alltså...

Jag tycker att en VISS person borde ta sig i kragen och se sanningen i vitögat...
VEM är det EG som ljuger? Jag kan tala om att det INTE är JAG. That's a fact.

Ja... Det ska bli skönt att få ett slut på det här...
Jag kommer att skratta dig rätt upp i ansiktet (OM det nu kommer ngt svar), efter allt som DU ställt till med.
Du kommer att få ångra alla onda ord som du skrivit. Du kommer att se så otroligt DUM ut när sanningen finns på papper. (Trots att den redan är så solklar.)

Det är bara det att du sitter där med dina skygglappar och låter dig duperas av ord som inte betyder ngt.

Eg tycker jag mestadels synd om dig. För du fattar tydligen inte att du har blivit förd bakom ljuset åtskilliga ggr. Precis som jag.

Nåja. Åter till verkligheten! Jag ska njuta av min älskade lilla kille som ligger o sover så sött. Jag hoppas att han vaknar snart, annars får jag vara vaken flera timmar inatt igen. Fördelen med min lilla älskling är ju att han inte ligger vaken o skriker. Han ligger och kikar samtidigt som han filosoferar med mammsen. ^^

<3 Anton <3

1 kommentar:

Ida sa...

Vi kan stå o skratta i kör gumman.

Iiiih, du kommer heeem idag!! :D Pussas o kramas! Massa! Om du orkar dvs :)