Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 03, 2010

Bebissängen

En liten bild på Bebissängen. :)

Jag ska sätta fast lite färgglada gosedjur i format MINI på sänghimmeln.
Hoppas bara på att det blir bra. :)




Nu kan väl den lille titta ut?! Denna väntan OCH längtan är nästan plågsam!! :)

Jag slänger även med en bild på lite saker som Idas mamma har stickat åt den lille.


Det finns mkt mer som hon har stickat. Men det får jag lägga upp en annan dag. Har inte hunnit med att ta kort på det än.

Men det är bland MKT annat ett par byxor och en tröja i rött med vita renar på! Det ska synas att sakerna kommer från Norrland! :)

Nu blir det en skön dusch. Sedan ska jag bädda ner mig i soffan en liten stund innan sängen lockar. :)

Kram på er!

Inga kommentarer: