Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 17, 2010

Jag måste bara skriva.....

IN YOUR FACE!!!!!!


Förlåt... Men det känns så otroligt skönt att likheten är slående...

Så underbart skönt...

Just i dagsläget förstår jag uttrycket att skadeglädje är den enda sanna glädjen!

Även om det absolut inte slår dom första små skriken som Anton gav ifrån sig förra lördagen.
DET var verkligen den bästa känslan jag någonsing känt...

Nu sitter jag hos mor min. Ska gå ut o gosa lite med min bebis nu.

Ha en trevlig dag alla! :)

Jag bjuder på en bild av en morgon trött liten kille. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis och lycka till! Publicera gärna fler bilder =) //Daniel

Erika sa...

Daniel: Vilken av dom Daniel jag känner är du? ;)
Kommer absolut publicera fler bilder. Men dom flest läggs ut på min bilddagbok http://nightbird.bilddagboken.se/ är du inte medlem där så kan du alltid maila mig så får du mitt gästlösen... dragon17@hotmail.com