Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 20, 2010

Ångest

Över att åka hem....

Kommahem och vara tvungen att verkligen behöva ta allt ansvar själv...

Utan en chans till avlastning om skrutten skulle få gråtattacker...

Jag har varit mkt bortskämd den här veckan. Mamma har hjälpt mig massor.

Jag har visserligen behövt det, men det innebär ju att jag måste börja med att försöka få in nya rutiner hemma...


Nåja... Den här dagen har bestått av timtals av väntan på vårdcentralen...
Jag har UVI... bläää... Men fick iaf pencillin, så jag slipper försöka dricka massa surt och att pinka ur mig skiten... skönt att slippa det momentet
Jag fick däremot INTE ta ur mina staples idag. Det hade inte läökt så fint och det hade blivit en liten svampbildning. Jag fick saker så att jag kunde lägga om det en gång om dagen iaf. Det är skönt. nu slipper jag gå o oroa mig för att det ska komma in smuts o sådant i det.

Tyvärr så hade även kirurgerna överlappat huden istället för att lägga sårkant mot sårkant. Så det kommer tydligen ta extra lång tid för det att läka.... SUCK...

Men nu kan det väl inte bli så mkt mer strul med mig hoppas jag... Peppar peppar!!!

Nu ska jag försöka sova lite medan skrutten sover...
Natti natti på er! *kramisar*

4 kommentarer:

Agge sa...

Stackars dig :( Du, du kan ringa mig närsomhelst så kan jag avlasta :)) Jag menar det Erika.Kram

Erika sa...

Tack så jätte mkt Agneta.
Det känns jätte bra att veta att jag har ditt och familjens stöd. *krama*

Maria sa...

Kram till dig! Hoppas du läker som du ska nu och snart mår bättre. :)

Erika sa...

Maria: ja det får vi verkligen hoppas! :)