Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

juli 04, 2010

Jävla skit

Börjar få kramp i benen..... Hoppas den lille vill titta ut snart snart snart. Medans jag ff kan gå. Får väl ringa SMVC på måndag om det blir värre. Vill ju inte få nå komplikationer pga vätskan...

Det är vätskan som gör att jag får problem. Bara lillFisen tittar ut så försvinner lite av vätskan och jag kan då återfå mina ben och händer hoppas jag...

Det är mysigt att ha den lille i magen. Skulle gärna ha kvar h*n där inne ett tag till. Men min kropp skriker efter LITE självständighet....


Nu ska jag göra mig i ordning och sedan åka ner o hämta mormor om en liten stund.
Vi ska ner till min morbror och äta slottsstek. MUMS. Min morbror som för övrigt bor i samma trapp som mig. :P

Ikväll vid 6-7 tiden ska bebisens farbror J kika förbi med sin kompis J. Dom tar ett stopp här på vägen upp till Kolarbysjön.. FAN VA SKÖNT det vore att BADA! Funderar på om jag ska försöka få tag i nå gamla shorts som någon har. :) typ size xxl så att jag kan dölja LITE av magen. ^^

And as i write så har jag nu fixat ett par badshorts i strl xxl för herr. ;P dom borde räcka MER än väl! hellre lite löst än för tight. :) Linnen har jag gott om, så det blir inga problem. Perfekt!!

BADA IKVÄLL!!!!!! *längta*

Inga kommentarer: