Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 01, 2010

urk

Sover så jäkla dåligt under nätterna nu...
Köpte GAviscon i tron om att jag skulle slippa halsbränna på natten...
Visst, denvar inte lika illa, men helt borta var den INTE. Så jag har legat o vridit och vänt mig hela natten...

Till råga på allt så knakar det i ryggslutet VARJE GÅNG jag vänder mig från höger sida till vänster sida (eller tvärtom). Det känns riktigt otäckt, jag vaknar av det varje gång dessutom! :(
Jag kan inte ligga på rygg heller. Det är bara otäckt. Att ligga på magen är ju uteslutet. hehe. :P

Nä... Inatt blir det nog att testa en Novaluzid istället. Får hoppas att det hjälper mer än Gaviscon.

Igår körde jag axlar och biceps på gymmet. Känns faktiskt inte så illa idag! Jag kan ff röra mig! hehe *tummen upp*

Nu blir det lite Thé och rostat bröd! mmmums för frukost! KRAM på er

Inga kommentarer: