Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 25, 2010

Lördags marknad samt kalas!

Trots hosta o täppa lyckades jag ta mig iväg på både Norbergs marknad OCH kalas!
Det var helt klart värt det!

På marknaden shoppade jag lite kläder till bäbis. Kläder som den kan ha från 6mån o uppåt eller 1år och uppåt. :)
Min mor tyckte väl inte om dom alla lika mkt som jag gjorde. Men smaken är som baken, DELAD!
Ska man växa upp som barn till mig får man räkna med att bli en liten ROCKER!

Här kommer kläderna:








Den här var iaf LITE söt enligt min mor. ;)


Och denna köpte jag enbart för att blidka mor min! (Visst har jag alltid tyckt om Bamse, men det var inte målet för mina inköp den här gången;)



Vid 14 tiden drog jag Louise o lille Salma sötnosen till Svanå för 1 års kalas. Det var hur trevligt som helst! Var där bra många timmar ändå!

När jag väl kom hem däckade jag tidigt.
Sov som skit natten till idag. I morse gick jag upp en stund före 8. Åt lite frukost, tog alvedon och nezeril. Däckade i sängen igen vid 10 till 13.15.
Och efter 13 har jag i princip befunnit mig i soffan och vid datorn hela dagen...
Knaprat en alvedon till o en dos Nezeril till.

Nu är det dags för sängen. Hoppas att febern går ner lite efter ytterligare en alvedon nu.

Överlag en jätte bra helg! Förutom att jag blev sjuk!

Natti på er!

Inga kommentarer: