Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 21, 2010

Fixat och klart!

SKÖNT!

Faderskapet undertecknat. Trodde inte det skulle gå så smidigt!
Men förvånande nog så gick det riktigt bra!

Mr X dök upp på soc i måndags. Tanta ställde lite frågor till både mig och honom.
Och nu är det iaf klart. Faderskapet undertecknat. Egen vårdnad för min del fixad.

HÄRLIGT! kan jag slappna av lite. :)

Men märk väl. Bara LITE. Jag måste fortfarande hitta en lägenhet innan 1:a Juni, för då ska jag vara ute ur denna. ^^

Men det ska nog inte vara några problem!

Nu blir det sängen! Imorgon kl 12 ska jag och Louise gasa ner till Linda i Köping där vi ska ha lite "magen i vädret träff" (Linda har iofs sin bäbis utanför magen nu dock), och sedan kommer vi två + Lone med magarna i vädret! Ska bli mysigt!

Men som sagt. sängen!!! TRÖTT. KRAM på er! :)

Inga kommentarer: