Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 09, 2010

En slapp dag!

Har inte gjort så mkt idag...
Satt i ungefär 3 timmar o intalade mig att jag var tvungen o äta... till slut drog jag iväg och käkade kebab tallrik.
Snacka om att jag blev proppmätt!

Efter det har jag åkt runt lite med bilen. Handlat lite. Glassat runt!

Nu mot kvällen blev det lite thé hos Marie (och KAKA!).

Kom hem för en stund sedan. Har kollat på dokument inifrån på svt play. Om aga och misshandel av barn. Helt sinnesjukt att dom där förbannade seniorerna verkligen tror på att det är BARNEN som provocerar fram våld mot sig själva.

Näh! HUGA den måste ni se! Slänger in länken senare!

Nu steker jag korv o ska tugga i mig. Kvällsmat dvs! sedan sängen och läsa lite. :)

Hoppas alla har haft en fin dag! kram på er.

Inga kommentarer: