Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 09, 2010

Onsdagen

Bidde inge luncha med Hanna.

Det drog ut på tiden så jag lagade lite mat istället, sedan tog mig till jobbet och rensade alla mina skåp. Fy FAN va mkt jag hade i skåpen! Men nu är det bara kläderna och jobbarskorna kvar! SKÖNT!
Tog med lite fika dit samtidigt så jag fick chansen att umgås med mitt kära lag. Jag saknar dom!

Det drog ut lite på tiden, så när jag kom hem var jag slut som människa kändes det som! Slocknade en stund på sängen här hemma.

Glömde av Hanna dum som jag är. :(

Fick besök av Tilda och lagade mat samtidigt. Det var trevligt som tusan. Vi tittade på Arga Snickaren medans jag knaprade mat. Mkt underåhllande faktiskt! :)

Men som sagt. Missade Hanna o Joel. Det var asatråkigt... :(

Inga kommentarer: