Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 09, 2010

Torsdag och Fredag

Hade en helt strålande dag igår!
Den började grå och trist här hemma. Vädret sög och jag blev fruktansvärt uttråkad!

Fick då en pling på msn där Lina tycker att jag ska titta över! Sagt och gjort. Jag drar hem till henne ute i skogen!
Jag var tvungen att köpa med mig snus och godis så att hon skulle bli snäll. ^^
Shit va hennes lille pöjk har blivit stor! Han är hur charmig som helst!

När jag drog från henne så kom jag på den smarta idén att jag skulle åka över Avesta hem. Så jag passade på att slå en signal till söta L som bor där, åkte förbi henne. Råkade bli kvar där "lite" längre än en sväng.

Det var jätte mysigt. Vi satt och pratade medans hon pysslade, käkade god mat och pratade lite mer! Det måste göras om SNART. Hennes Lille I har blivit så stor och även han är ett litet charmtroll! :)

Väl hemkommen blev det soffa, tv, lyxfällan och sedan slötittande.
Gick och la mig 22.30 men kunde såklart inte somna direkt.
Upp o springa en stund. Sedan vid 01 tiden la jag mig igen och slocknade på direkten!

-------
FREDAG

Att det ska vara så förbannat svårt att få sova en HEL NATT. Blir snart förbannad!
Fördelen idag var att jag inte vaknade FÖRE 9 iaf (Eller snarare så att jag vaknade men ignorerade lusten att titta på klockan).

9.30 var jag uppe och knallade idag. Skönt med den lilla stunden extra.

Vad dagen har i beredskap?

Först och främst ett avsnitt Biggest Loser nu kl 11. Sedan är jag fri som en fågel!

Updaterar senare om jag kommer ihåg. ^^

Inga kommentarer: