Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 06, 2010

Stånk o stön! ;)

Det blev en relativt snabbresa till Uppsala. Max 6h var vi borta.

Skönt att få komma hem i tid.

Det blev en liten fika mellan läkarbesöken sedan bar det av hemåt direkt.
Stackars Katja var tvungen att stå ut med GitZ och min skönsång hela vägen TILL Uppsala OCH hem. :)

Väl hemma blev det en snabblunch på 3kr. Mums!

Jag hann även ut på några koppar thé hos Ida innan jag begav mig hem till
lägenheten för att umgås med katterna.

Nu har jag precis kollat klart på Biggest Loser, försökt "kommunicera" med bäbis i magen och gosat på katterna.

Jag funderar allvarligt på att lägga mig och sova nu. Men det känns lite för tidigt. Kl är ju bara 20.20. Vill inte vakna kl 5 imorgon bitti direkt!

En omklädning/påklädning och en kort promenad runt staden kanske?
Någon som är sugen på att hänga med?

Inga kommentarer: