Mitt foto
Jag heter Erika, är 30plus och har väl eg inte så mkt att tillägga. Den här bloggen skildrar mina känslor och tankar. Bara för att jag tycker ngt eller "säger" ngt så behöver det inte nödvändigtvis vara så som ni ser det.

april 13, 2010

Ny beställning av kläder...

Jaaapps... Insåg att jag var tvungen att ha nå mer kläder till sommaren.
Vad gör man då?

JO! Man går in på HM och beställer hem 2par leggings, 2st trikåkjolar, ett linne och en tröja/tunika. Nu hoppas jag bara på att allt passar!

Fick det till bra priser med faktiskt! Allt som allt gick det nog bara på 600:-!

Har ett alldeles för litet utbud av kläder just nu till våren. Jag önskar att sommaren kan komma så jag får dra på mig alla mina sköna träningsbyxor jag har! Sådana som slutar strax ovanför vaden.
(måste bara hitta ett riktigt långt linne som täcker hela magen. ^^ )

Har haft några jätte sköna dagar. Tränat 2 dagar, fikat och bakat.
Idag har jag bara fikat och umgåtts med vänner. Riktigt mysigt.
Eftermiddagen har spenderats i soffan. Jag har varit GROTESKT trött!

Nu är det dags för sängen, 2 stora flaskor med vatten skall jag försöka dricka med. Druckit dåligt under dagen. Läs lite ur andra Robin Hobb boken.

Hoppas att alla har njutit av solen och värmen vi haft dom senaste dagarna!

Ta hand om er.

Inga kommentarer: